W telegraficznym skrócie: Nazywam się Grzegorz Michalak,
mam 27 lat i tworzę gry komputerowe.
Moja przygoda z grami video rozpoczęła się od Commodore 64 i słynnego, polskiego Pegasusa. Kilka lat później zainteresowałem się aplikacją RPG Maker i tak powstawały moje pierwsze gry. Ostatecznie, poznając po drodze dość gruntownie Blendera 3D i pełniąc rolę grafika w amatorskiej grupie G&GC - zacząłem konstruować własne projekty. Komercyjną przygodę z gamedevem rozpocząłem w IntoXicate Studios w roli programisty Afterfall: Reconquest Episode I.
Jestem rodowitym mieszkańcem perły naszego kraju, przez niektórych zwanej "Detroit Europy" - Łodzi. Na tutejszym uniwersytecie obroniłem z wyróżnieniem tytuł magistra informatyki stosowanej, prezentując pracę pt.
"Algorytmy proceduralnego generowania rzeczywistości na przykładzie dwuwymiarowej gry cRPG".
Uwielbiam sprzątać! Tak... mam takie małe OCD - porządek musi być tak samo w kodzie jak i na biurku czy w samochodzie. Lubię też zdrowe współzawodnictwo, stąd też pociąg do gier planszowych. Nie ma to jak partia C:TBG z przyjaciółmi w piątkowy wieczór.
Stosunkowo kompletną listę mojego doświadczenia i umiejętności znajdziesz w moim CV.